schyssta samtal


Skön tisdag kväll. Har varit med hela familjen, den lilla som finns kvar, alltså min man, Stina och handlat och fuskat med kvällsmaten. Middagen intogs på MAX, visserligen en GI meny men hur nyttig kan den vara. Lite självbedrägeri kan man väl få ägna sig åt. Vid stripsen går i alla fall gränsen, sallad och bönor.

Men det lilla fusket har jag nu åtgärdat med att göra en egen Ratatouille och stekt fin lax. I denna skrivandets sstund kokar potatisen.

Har haft ett schysst samtal med min chef idag.

Haft haft ett schysst samtal med min man ikväll.

Haft ett schysst samtal med dottern också. Hon frågade om eller hur man kunde hjälpa någon som hade narkotikaproblem. Att ha en dotter som väljer att prata med om dessa saker gör mig, ja jag vet inte riktigt vilket ord jag ska använda. Gott är det i alla fall, känslan som infinner sig.


Världens bästa Stina

Kommentarer
Postat av: stina

tack mamma. du är bäst.

förlåt för att jag blev vresig. du är faktiskt världens bästa mamma och det kommer alltid vara dig jag kommer till i slutändan. puss

2010-04-13 @ 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0