6 april, tungt att landa

Jobbat fem dagar sedan hemkomsten från Portugal. Det är lite tungt att landa i vardagslivets lilla lunk igen. Likaså är det svårt att trappa ner på träning och matintag. När man inte tränar tre gånger per dag kan man inte äta som om man gjorde detta. Så lite nedtrappning pågår får jag väl lov att säga.
Suger på minnena från resan och det jag tänker på nu är att jag vann ett pris som veckans duettpartner i singstar och veckans bloggerska.

Förutom påsen med nyckelband så fanns det en t-shirt med trycket "friskispressen" på. Mycket tjusigt. Men hela 100 % av familjedeltagare fick faktiskt pris. Tony fick pris som "veckans extra allt". Mycket för hans duracellliknande framfart under fem-milen.

Min man är nog glad för att jag inte vann priset som veckans bästa shopperska.
Se och njut av bilder från sista kvällen med gänget.
Cecilia vad tisslar ni om? Är det någon som dansar snyggt eller?

Efter en veckas träning är det rätt skönt att ge sig hän på dansgolvet. Helt schysst med 80-tals tema.

Ladies nigth. Glada tanter förtjänar helt klart en blid på tantbloggen. I love tanter.

Tony måste få lite tips från en löpare en svensk mästare, jag tror det var på 800 meter. Ser lite lulliga ut tror jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0