Vilken middagskväll


Jag visste inte vem Rune Larsson var innan jag kom till training camp i Portugal. Om du inte heller vet ska jag be om att få berätta att han är värsta löparkillen som finns. Mmmm, till bords hade jag honom på avslutningsmiddagen. Förutom att springa så kunde han sjunga också. Nästan alla verser kom han ihåg på den "Kaxiga Myran". Fast han varnade mig att inte få igång honom. Tror nog att han var rädd för att aldrig sluta att sjunga denna Trolhättegrabb. Han gav mig den den näst vackraste komplimangen han kan ge till en kvinna, -du har löparkropp. De är nästan så jag är beredd att bli ultralöpare. Lite mera smicker behöver jag nog innan det kommer att inträffa.

Två ultrabröder från Göteborg. Fint grepp där.

Finns nog ingen gladare löparfröken än min Maria. Så söt så go. Även Maria gjorde sina försök med uppmuntran efter löparskolan. Hon sa -du har fint klipp i stegen Paola. Sånt gillar vi väldigt mycket.

Ledarna tog inte bara ansvar för träningen. Underhållningen skötte de också med bravur. Under ledning av Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0