augustigalleri

Här är Turtle Andreas Johansson och Wille, sommarkväll i augusti i Irsta, Västerås. Min brorsson och min "lillebror".
Kräftorna hade vi redan ätit upp och jag ser spår av prinskorv dylikt. Allt för att Sörens mage ska bli mätt. Inger räddar alla kräftträffar med bakat, paj och sallad. Det betyder Inger att du alltid kommer att bli bjuden, du är liksom bästa gästen på ett knytis.
Rebecka måste också få vara med i galleriet. Du är så söt Rebecka, puss från faster.
Tror nog att Sören blev mätt, i alla fall ser han lite trött ut. då ska ni veta att vi var ner till danslogen och tog ett par bugg danser och en och annan foxtrot. Visserligen hade vi lite svårt med "komihåget".
Såhär glad är Linda när vi får åka hem från jobbet. Linda vad har du på G? Eller är det svårt att få luft med "J" aircondition?

Kommentarer
Postat av: pappa larsson

Inger blev glad för komplimangen...

2010-08-15 @ 22:17:55
Postat av: rebecka

Tack faster-Paola jag älskar dig också snygg bild du tog/Rebecka.johansson er älskling<3<3<3

2010-08-16 @ 08:02:08
Postat av: ronja

snygg mamma är då :p



gud vilken rolig blogg du har paola! jag älskar att läsa den :)

2010-08-17 @ 10:12:34
URL: http://ronja.holm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0