Putta dom ur boet, dom ska ut!

Åh så skönt det är med en tantblogg som inte behöver imponera eller berätta om vad som är inne eller ute.

Jag gör helt som jag vill på min blogg. Förresten tror jag att jag är så gammal att jag gör precis som jag vill i verkliga livet också.

Just nu är vi mitt i ett virrvarr och ska sälja bostaden utan att veta vart vi ska ta vägen!

Ibland får jag som små blixttankar som säger;

-flytta hem till Västerås igen och var där för din mamma!

Jag önskar någon gav mig ett bra jobb där hemma så jag kunde göra så.

Hela mitt biologiska system av anknytningsbeteende vill uttrycka omsorg. Nästan som om kroppen kunde tala med mig. Så är det nog. Det är därför vi kallas människor, eller.

Nästa vecka är sista det veckan som jag sammanbor med ett barn, visserligen 19 år, men mitt barn. Hon flyttar till en egen liten, då menar jag liten lya.

Äntligen är vi fria!!! Hurra !!

Jag gläds med Stina, har gjort inhandling på loppis och fyndat schampo, tvål och rengöringsprodukter till dagen D.

I 26 år har jag agerat mamma i hemmiljö. Nu vill jag vara mamma på håll tack.

Är det sorgligt? Nej inte alls.

Det är så här det ska vara.

Ska inte hålla unga människor hemma för länge utan låta dem lära sig stå på egna ben och bli självständiga individer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0