Västerås igen

Oj vad lite bloggande det har blivit. Jobbet tog på krafterna när jag inte var van och hjärnan haft semester.

Svårt att komma in i arbetstakten och skaka av sig känslan av ledighet. Vill bara vara mer ledig.

Men som kloka människor säger ingen semester utan arbete!

Det är stora förändringar på gång. Mäklaren kommer på tisdag och fotograferar. Hjälp! Vi vet inte riktigt än var vi ska bo.

Det blir mycket tydligt för mig hur viktigt det är att uppleva trygghet. Det blir exponering av stora mått att ge sig hän i denna försäljning.

Igår var vi i Västerås igen. Först hem till mamma och käka lite lättare lunch. Lite kaffe och jag kastade mig över rengöring av köksskåpen. Min syster Pia och jag brukar sköta höst och vår städ men nu har vi slarvat vilket gjorde min insats behövlig.

Omhändertagandet som bor i mig har vuxit allt starkare med åren. Är det så för alla eller? Jag vet inte.

Kl. 16.00 åkte vi in på uppfarten hos min bror Peter och hans Veronica. I huset väntade också Andreas och Rebecka. God mat från grillen och jordgubbar och massor av kalorier till efterrätt, himmelsk gott.

Min bror är så speciell och så genuint snäll. Tack för de fina blåbären Peter, älskar dig!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hejj Paola igen det var jättelänge sen jag bloggade för våran internet har inte gott men min morfar fixade det!!!:):):) men det var jätte-god mat...

Alla var nöjda i min familj! var Sören, du nöjd ja vist ja jag tyckte du sa det jag älskar oxå min pappa<3<3<3 iloveyou my dad<33.....

And iloveyou my sister/dad<33Peter

2010-08-15 @ 17:33:03
Postat av: rebecka

Jag har inte sutit vid datorn snart påå tvåå veckor=)

2010-08-15 @ 18:03:18
Postat av: rebecka

Hejsan Paola snart kanske vii ses igen hälsa Sören,alla hejdå/Rebecka eran älskling<3<3<3

2010-08-15 @ 18:04:15
Postat av: rebecka

Jag vill skriva varje gång du har gjort någonting,så det vill du säkert oxå var brukar du göra påå dagarna förutom att jobba då??? jag bryka pyssla asså när jag inte går i skolan........

När jag kommer hem från skolan då så brukar jag göra läxorna som jag ahr tagit hem om jag har några förstoss! men jag brukar vell äta mellis om jag inte har ätit det påå Klubben<3 då.....

Sen brukar jag gåå till kompisar eller kolla lite om du har bloggat lite,kolla andra saker vid datorn förstoss! hihih......:) ses sen hejdåå/Rebecka.Johansson er älskling<3<3<3.....=D

2010-08-15 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0