jippie

Skön helg.

Vågade träna, kände inget i halsen. Jippie, jag blir så glad.

Hoppas nu att jag kan ta mig an en stepträning på måndag kväll, med fröken Carola. Hon fungera som min bästa pulsträning. Heja Carola, jag har saknat dig fyra måndagar i rad. Hjälp mig nu att få upp flåset så jag kommer i gott skick till Portugal.

Imorse, alltså idag lördag unnade jag mig lyxen att ta min påtår i sängen med en mycket god bok, Flyga drake. Vill ni så kan jag varmt rekommendera den. Det tillhör inte vanligheten att jag klara av att smita in i sängen igen när jag väl klivit upp. Vet inte riktigt varför. Jag måste träna på det.

Efter träningen var det in i duschen och på med förklädet. Fläskfilé med äppelsås till våra norrländska vänner.  Trots många år i Dalarna har de dialekten kvar. De hade med sig sin lilla son, jag blir så sjuk på barnbarnslängtan.

Men jag får väl hålla till godo med min brorsdotter Elsa. Hon är faster upp dagen säger min mamma. Fast jag tror Elsa har lite mer hull, själv såg jag ut som en fågelunge. Förresten det gjorde jag ända upp i senare tonåren. Oj vad jag önskade att jag varit lite större. Men nu är jag rätt nöjd med längd, vikt och tantålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0