sportlov med syrran

Var i Stockholm idag för jobbets räkning. Avbröt min sportlovsvecka. Det enda positiva med det var att jag fick vila mina stackars muskler. De värkte trots all träningstid, nya moves ny värk.

Det är så skönt att ha min syster och hennes familj hemma och veta att jag fick komma hem till dem efter dagens arbete. Hon är så skön min syster. Jag ska snart skriva ordentligt om henne, det måste till så ni fattar liksom. Ja hur cool och skön hon är.

Hennes döttrar är också mycket mysiga. Julia den äldste hade en massagestund med favvomoster igår. Du var så duktig på massage Julia fast du tycker det är tråkigt.

Jenny den yngre är så lik moster (mig alltså), alla drag av kaxighet har hamnat hos dig. Att vara lik moster är inte bara dåligt, trots min busiga ungdom. Du har helt klart ett annat utgångsläge min lady.

Min svåger Mats, du är min hjälte efter diabetes och stroke har du kämpat dig åter bland Göteborgsvarvets löpare och gör stor succé i slalombacken på dina nya Headskidor.

Tre dagar till med er. Jag är så lycklig för att jag får vara med er. Jag får väl tillbaka min separationsattack efter ni åkt hem. Så blev det i somras när vi skildes och det var så överraskande starkt. Kanske för att ni är mig så nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0