ångest

en naturlig reaktion vid fara eller hot
javisst när man inte vet om det finns något bot

det värsta var att det satte stopp för livet
inget gick längre att ta för givet

det kändes som om det börjat att brinna
hur skulle jag någonsin hinna

barnen var ju inte så gamla
var skulle de utan mig hamna

min man, min vän, min kärlek och mitt sex
tänk om jag inte får bjuda på något mera spex

klumpen i bröstet gick inte att ta bort
trots att jag gjorde allting så fort

tanken på att inte finnas med
gjorde att smärtan inuti sved

nu är det över, smärtan jag mött
om ni bara visste att den gjort mig så trött

nu ska jag leva, nu ska jag må
utan att glömma, försöka förstå

Kommentarer
Postat av: Kusin Catrin

Jag förstår att du har gått igenom något jätte jobbigt....jätte fint skrivet kram från mig.

2010-01-10 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0