hemma igen

Hemkommen efter en temaresa i Egypten. Det är svårt att berätta om resan då det bubblar av känslor och tankar som fyller mig. Det blev inte som jag föreställt mig, utan så mycket mera. Ska så småningom när jag landat lite mer skriva en reseskildring. Det historiska och det aktuella Egypten samt det sociala intrycken har gjort mig mer nyfiken att resa på detta sätt.

Inte en enda arbetstanke har haft någon möjlighet att tränga sig på. Mina reskamrater har gett så många skratt och fina stunder.

Igår kväll var jag och träna. Varit utan träning 10 dagar, det var lite exponering för mitt lilla tvångsbeteende. Inte blev det bättre av alla goda buffeér som fanns vid så gott som varje måltid.
Så skönt med en genomkörare i denna fantastiska kvinnokropp. Ja, jag menar varje kropp är väl ett litet under kanske. Eller kanske menar jag något annat.

Idag fyller min enda son 22 år. Vi tjuvfirade honom igår kväll. En Egyptiskt mask och lite whisky var presenter från oss. Lite god mat och fantastiskt synkad sång från hans lillasyster, mig och Sören.

Saknar dig Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0