det har funkat bra

Nu är det fredag den 30 juli 2010 och jag är just hemkommen från ett stationspass på träningslokalen.

Arbetat första veckan efter 4 veckors mycket god semester.

Att efter 4 veckors solsken vara lite halvgrått och regnigt när jag skulle till jobbet gjorde det lite lättare. Undrar du varför? I så fall är du lite…………

 

Det har funkat bra. I måndags kom min Ida hem med sin flickvän. Jag hade köpt en välkomstpresent till de båda. Varsin tekopp. Jag fick själv en fin en av Mona som jag blev så glad över. Dessa två tjejer är båda två riktiga tedrickare.

 

Idag har Ida åkt upp till Tällberg för en helg med sin barndomsvän och tagit sin flickvän med sig.

Jag ska bli serverad stekt rödspätta av min man. Han är en riktigt pärla på att panera och steka fisk.

Imorgon ska vi till Västerås för äta middag på Djäkneberget för att fira båda mamma och min man lite lagom.

Jag har beställt kräftcheesecake till förrätt och hjortstek med stuvade svartrötter till varmrätt. Vad sägs om det?

Jag tror vi blir 15 personer med alla mina syskon och våra familjer.


Kommentarer
Postat av: Marie

Kräftcheesecake.......det har jag aldrig ätit, men det låter jättegott, skulle jag gärna smaka........hjortstek är inte fy skam det heller! Ha det gott.........jag är säker på att ni får en trevlig dag. Kram

2010-07-30 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0