förtält & blogg

Sitter i förtältet och har just ätit frukost och druckit morgonkaffet. Sören ligger fortfarande i sängen. Jag älskar dessa mornar när jag får vakna i lugnet här ute på Smednäset.

Idag ska vi åka hem och tvätta och packa om till fredagens tillbakaresa hit. Min syster och svåger kommer och förgyller min sista semester vecka. Kultur, Gin rummy och andra sällskapsspel står på sommarlistan.

På fredag fyller också yngsta tjejen 19 år! Hur är det möjligt?

Vi ska sjunga för henne på fredag morgon. Kanske får hon lite presenter inköpta på Azorerna också!

Igår kväll var vi in till Falun och tränade, det var svettigt i värmen. Men det bästa var dock i förrgår när vi körde ett eget Crosspass, precis som ”STJÄRNAN”. Stjärnan är faktiskt vår Borlängecross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0