sista veckan med min syster

Nu är sista semesterveckan över. Söndag och lite koncentrationssvårigheter i och med att jag börjar jobba imorgon.

Skildes från min syster och hennes familj igår. Det gjorde inte så ont eftersom vi ska träffas om en vecka igen. Vi ska ut och äta med mor och alla syskon.

Det har gått fort fram hela sommarledigheten. Sista veckan har ägnats åt shopping, sällskapsspel och lite shopping.
Här har min syster Pia och jag gjort oss redo för ett ett besök på 60 meters djup i Falu koppargruva. Trots flera tidigare besök är det alltid lika spännande.
Så här glad i mig är min enda och och bästa svåger Mats. Det är inte alltid han pussas så glatt så jag blir så lycklig!!
Min pussande svåger Mats och jag var överlägsna vid kubbturneringen.
Men ingenting går upp mot min syster. I love Pia!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vad du Paola är lik din mamma och Pia lik er pappa. Ser och läser att ni mår bra och har det gott. Hälsningar Annika (Annie, Pias gamla kompis)

2010-09-29 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0