Sörens dag den 3 juli 2010

Vilken fin present Sören fick på bemärkelsedagen. Jag sjöng från oss alla Ja må du leva på morgonkvisten. Hur gammal man än är lyser ögonen upp vid åsynen av ett paket, så även på min make.
Oj vad fina saker du har vännen!
en fin Android telefon och en alldeles ny klocka. Tänk att tekniska prylar och klockor kan vara så roligt.
Jag är glad när du är glad...........
Denna dagen är nog den första dagen du inte frågade mig hur mycket klockan var!!!
Här hade hotellet bakat en riktigt god chokladtårta tills vi kom hem på eftermiddagen.
Ser ni alla chokladprickarna på tallriken? Denna tårta räckte i två dagar och var sååååååå god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0