jag ska arbeta mentalt

Midsommar dagens morgon är just avklarad med kaffe, A-fil och müsli. Det första jag kolla denna morgon var att tjejernas skor stod innanför halldörren.

Min systerdotter Julia är här och vi skjutsade tjejerna till Säter igår kväll. Hem kom de, så skönt.

Jag och min Sören avslutade kvällen med en film i Stinas rum, hennes DVD tar bärbart minne därav anledningen till hennes rum.

Jag tror filmen hette ”För min systers skull” och handlade om att vara född till att donera och rädda livet på sin syster.

Jag fick gå och hämta näsdukslådan. Den var både sorglig och fin. Jag är så himla känslosam.

Nu sitter shortsen på och en skön morgonpromenad väntar. Värmen håller sakta på att greppa dagen. Solen har hittat oss. Jag ska arbeta mentalt med mina tankar så jag förstår att jag har intagit semestern nu.


Kommentarer
Postat av: Arlette

Ha nu en avkopplande semester o kram pådig!!

2010-06-26 @ 09:57:08
Postat av: stina

klart vi kommer hem! Allt för min syster heter filmen :)

2010-06-27 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0