påbackning

Jag har fått påbackning från min dotter Stina för att jag inte bloggat tillräckligt ofta.

Tänk att hon följer min blogg? Just nu kom hon in och gav mig en puss på kinden och sa;

-          Bra mamma.

En kopp kaffe kom hon också med. Hon är riktigt trevlig att ha runt sig.

Var på crossträningen igår efter flera veckors uppehåll. Det var också andra gången jag körde med pulsklocka.

Pulsen rusar snabbt efter en konvalescent. Det ska bli intressant att följa när jag är helt återställd vilken träning som ger högst pulspåslag.

Både för step och kross fick jag snabbt upp pulsen till 95 % av maxpuls vid ett par tillfällen.

Ska läsa på lite om vilken nivå på pulsen som ger vad och hur jag kan nyttja pulsklockan på bästa sätt.

 

Känner mig känslomässigt stukad idag, något som ligger kvar sedan gårdagen.

Funderar lite hur jag ska göra. Plåstra om min mentala sköld. Idag är familjen fina plåster, nästan som med Aloevera kräm för bästa läkning.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej Paola jag skulle nog också komma med caf"e och ge dig en puss om jag var Stina<33....:D:D:D....

2010-07-22 @ 08:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0