äga lite mer nu

Lördag den 6 mars, vårens månad trots all snö.

I går kväll ringde min Ida och undrade vad hon och Klara skulle göra. En arbetskamrat hade gjort något riktigt dumt. Jag bad henne ringa 112. Jag är så glad att hon ringer mig utan att förvänta sig något dåligt utan för att få stöd och hjälp när hon är vilsen i en situation. Hon är så klok. Hon har sin lillasyster hos sig i Umeå just nu. Studentkorridoren fick passa lilla Stina medans Ida rycker ut för att hon oroar sig över sina vänner.

 

Själv var jag så himla trött igår kväll efter torsdagskvällens tjejafton. Samtidigt så glad och nöjd över hur roligt jag haft, vilka roliga tjejer Sofia och Linda är.

När jag väl ger mig ut på sociala arenan tänker jag varje gång, varför gör jag inte det här lite oftare?

Jag tror jag har bestämt. Den arenan skall jag äga lite mer nu.


Kommentarer
Postat av: stina

Kära mamma, du är alltid stöd i alla situationer vare sig man ringer dig eller inte.

Men du, det var inte så att korridoren var barnvakt mami!Jag var trevlig nog att välja socialt umgänge.

2010-03-06 @ 21:18:00
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0