trogen skara

Hela foten på brädan.

Det är det som gäller när man tränar step.

Upp på brädan ner på golvet, upp och kick.

Upp och mambo, trippel åt sidan.

Ja, kul är det men svettdropparna har aldrig varit så många.

Gunbritt som är värd på Carolas steppass hörde att jag skulle till Portugal på lördag. Hon berättade att hon var där förra året och ville dit igen. Jag bjöd in henne på min blogg så hon kan få följa med via nätet i alla fall.

Gunbritt är ett av alla ansikten på friskis som känns bekant och gör det tryggt och skönt att vara där. Hon är en de där värdarna som verkar vara så rätt placerade, så vänlig i sin blick.

Carola får också följa på med på bloggen. Om Gunbritt gör så att det känns tryggt och skönt är Carola raka motsatsen. Jag menar inte att hon gör otryggt, snarare så är hon ett himla yrväder som har sådan energi så jag tror enda gången hon är lugn är när hon sover. Fast kanske hon snurrar i sängen då. Men Carola lockar oss tanter till stepen, det är i sig en bedrift eftersom det är så mycket koordination så vi gamlingar (läs över 40=tant=bra)  borde ha större problem än de släta snabba människorna där.

Men Carola du har en trogen lojal skara tanter, grattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0