all träning inställd

Igår kväll all träning inställd.

Första dagen på jobbet sög musten ur mig.

Vad gjorde jag då?

Jo, hämta bokpaket som kommit till Forssa Konsumbutiken.

Väl där insåg jag att naturgodis var exakt vad jag behövde.

En påse med bara olika sorters nötter och en med lite vanligt naturgodis typ yoghurt-godisar.

Snabb dusch och pang i soffan.

Åhhhh ssåååååååååå gott.

Himmel va skönt med en iställd HIT-träning.

Fast jag kunde inte helt släppa taget förrens träningen hade börjat 19.00.

Idag blev dock ett medelpass. Formen inte helt återställd. Jobbar på det.

Lite vila och godis är nog så bra återhämtning.

Min syster tyckte jag var jätteduktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0