kan inte tjuvstarta,sorry

Ingen kabel för att föra över kamerabilder på datorn. Min lilla samsung är så liten att det inte finns någon minneskortläsare heller. Otur tycker jag när jag har så fina bilder från våra äventyr här på Orust. Så fort jag kommer hem ska jag berätta mer med bilder som bevis. Lite svårt att hålla mig just nu, men jag kan inte tjuvstarta utan bilderna. Sorry!

Idag kommer syster och måg och säger hejdå innan de åker hem till Floda, Lerum. Vi blir kvar på Orust och Stocken någon dag till.

Har planerat in ett crosspass med maken idag. Vi letar backe till intervallerna. Fina klippor kanske får fungera för detta ändamål.

Rasande fort har det varit att vara på resande fot.

Från Oxelösund och Nyköping vidare till Timmernabben, Varberg och nu på Orust har gett mig full laddning inför en kommande höst.

En liten smygande känsla av saknad av den nyrenoverade lägenheten börjar också infinna sig, har liksom inte hunnit bo där utan att renovera än. Så en höst utan renovering med ”gör vad du vill” känsla ligger mycket högt på min önskelista.

Men som jag skrev för något inlägg sedan, här och nu gäller.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej Paola!<3...

Det var länge sen vi sågs och på lördag är det dags! tror jag...

den dära efterätten såg jättegod ut:D<33

2011-08-09 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0