käraste & dinkelpannkakor

HIT träning igår kväll, mötte min bästaste G-B. Hon såg direkt. Vet man så ser man.

Det är alltid lika jobbigt underbart på HIT. 25 minuters träning i pulszon 4. Det är hård träning för en "tantis". Pulszon 4 innebär att jag ligger mellan 80-90 % av min maxpuls. Att i 25 minuter jobba så hårt är länge..............

Efteråt fick jag åka hem till min käraste som hade gräddat dinkelpannkakor med hallon och keso. Vilken tur jag har. Själv tog han lite glass, han har lite svårt för keso ännu (jobbar på det).

Idag ska jag ta hand om mig. Eller låta andra bry sig om mig. Det är inte min största styrka. Fast träning ger färdighet. Har en famn att tillgå. Den ska jag krypa in i då och då under dagen.

Kanske skall jag skriva en lovsång till min man snart. Det är han värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0