min storebror Peter

Min storebror Peter och hans två barn, Rebecka och Andreas.
Min bror är 50 år och har magrutor. Visst är det hemsk?
Han är lika senig och muskulär som min son som är 23 år.
Lördagen den 13 augusti var de till oss här i Borlänge och vi hade lite skönt häng med grillning promenad och solsken. Hans sambo Veronica fanns också med såklart men tyckte inte det var kul med bild.
Vi har en fin park som vi stannade upp vid en stund och här kunde vi hänga på rikigt.
En cool hängmatta där jag och Andreas myser lite. Andreas är ett energiknippe som bubblar av liv. Efter Andreas blir det dax för Rebecka.
Rebecka är en lite skön dam som ser som en liten ängel. Hon har inte sin fina klänning på sig för den ligger i min tvättmaskin. Undrar varför Rebecka?
Kan riktigt längta efter små barn igen som ger mig tillfälle att besöka lite roliga platser igen.
Tack Peter med familj för en härlig lördag.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej haha vad snygg!!!

2011-08-24 @ 18:25:54
Postat av: rebecka

tack paola!!, de var roligt och spännande att se kupolen:), vi kanske kommer shoppa där snart!!!:)

2011-08-25 @ 05:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0