min torterare Maria

Där i sin röda dräkt står hon. Hon, Maria muskelmaja nr 1.
Idag sa hon att hon varit lite förkyld så hon gick mest runt och peppa oss vanliga dödliga motionärer.
Min upplevelse av detta HIT-pass var en nära avgrundsupplevelse.
4 minuter i varje zon.
Vet du hur länge 4 minuter är när du ägnar dig åt björngång, kamelgång, köttbullen, kettelbell, skidhopp, baskethopp, grodhopp, kettelbell sidvridning, skivstång knäböj upp till hakan osv..................

Dessa bilder är faktiskt efter passet. Jag vet att det är svårt att tro när vi ser så pigga och glada ut. Men vi har alla lärt oss att le mot kameran.
När jag hängde lite i loungen hörde jag att kvinnan med det gula pannabandet ska träna ikväll också. Med ålder kommer både pondus och uthållighet. Att äntligen få tillhöra den utvalda skaran är en ära.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Dahlström

Hej hopp !!! Måste erkänna att det var jobbigare idag! om man jämför med 1.a gången. Maria är guld och alla andra på Friskis :):)

2011-02-06 @ 15:19:20
Postat av: Anonym

För mig var det premiär idag Elisabeth. Blir säkert som du säger jobbigare gång 2!

2011-02-06 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0