saknad och pussar

Saknar min stora flicka som är sååååå lååångt borta. (Tror vi har lite sovfrisyrer) Ända till Thailand har hon farit.
Saknar de andra också. Men en Stina, hon kommer hem imorgon med sin hyfsat nya kille, Andreas.
Andreas är plattsättare och vi kommer behöva honom snart.
Vi har idag beställt vårt nya kök.
Det kommer bli fint.
Har varit nere och pussa på mamma och Wille.
Rastat Wille utan att han blev "mattesjuk" och bara drog för att han ville hem.
Bajspåsar i fickan och ut i vintersolen med en söt liten "kines" var en skön morgonstund.
Kanske just för att jag inte gör det varje morgon.
Nu tror jag att jag ska pussa på killen jag har här hemma.........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gosig bild på dig o vovven!

2011-02-12 @ 22:12:11
Postat av: Anonym

vem är du som har kommenterat? syns inte vilken avsändare du är.

2011-02-12 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0