vad är väl ett NIKE konvent mot ett STEP- pass med Carola på friskis?

Jag gick stolt runt på Nike Blast konventet med min friskispåse (som jag smugglade in) och jag fick nere i Portugal, Monte Gordo.
Det står ju Stockholm på den, jag som finns i Borlänge. Vi fick alla en läcker påse (se ovan) som det stod NIKE på. Jag kände mig så lojal och stolt där jag spatserade över mitt medlemskap i Friskis & Svettis. Det var lite som när bondflicka kom till stan. Det var så mycket flärd och vackra människor på konventet men är man som jag 47 år och en stolt TANT så vågar man det mesta.
Vad är väl ett NIKE konvent i Stockholm mot ett STEP-pass hemma i Borlänge med yrvädret Carola? Jo, om inte helt, helt, helt underbart. Fast vad är det man säger?
Borta bra men hemma bäst...........
Förra värden på Carolas STEP-pass hette Gun-britt. jag blev riktigt bekant med henne och hon var en superdupervärd. Det här är Ussi. Hon klarar uppgiften lika bra som Gun-Britt. Ussi är alltid glad och välkomnande vilket bidrar till en härligt skön känsla. Tack Ussi för hjälpen med kameran.
Jag måste visa upp min nya outfit som inhandlades i Stockholm. Året Nike sko var en gåva som ingick i avgiften. Att träna i denna sko ska vara så nära barfota träning som man kan komma med en sko på. Visserligen finns det stöt dämpning i skon fast det sög riktigt bra i alla småmuskler.
Måste bara visa ryggen skärning på denna top. Urtjusigt tycker jag själv. Värst vad jag ser hjulbent ut. Är jag lite trött kanske. Mmmmm så kan det vara nu när styrkedelen är borta på Stepen. Nu får vi jobba med pulsen så att svetten lackar. Det är riktigt roligt att svettas i snygga träningskläder. Fast det är precis lika roligt att svettas naken, vad man nu kan ägna sig åt då? En hel del faktiskt.
Både jag och Carola vet att man ska sträcka på benen. Carola har lite ont i den där speciella nerven som går över självaste stjärten. Carola berättade för mig i förtrolighet att stjärten sin är hon ganska nöjd med. Den har ett ganska snyggt namn den där nerven faktiskt, Ischias heter HAN!

Kommentarer
Postat av: Arlette

Vá snygg du är i de nyinköpta kläderna!!

2011-02-03 @ 21:18:14
Postat av: Andrea

Visst är braxxorna sköna?!

2011-02-04 @ 13:02:50
URL: http://thedeastory.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för det Arlette.

Ja brallorna var sköna fast jag skulle vilja haft small. Linningen sitter för löst.

2011-02-04 @ 17:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0