bästa marie från nyköping

Igår ringde min bästa Marie från Nyköping. Hon har fixat bästa semesterstarten för mig och min man. En middag på måndag kväll förhoppningsvis på deras lyxiga terrass. Hon berättade också att de har köpt en husbil, fy fabian va kul. Nu kanske vi äntligen har några vänner att stråla samman med på våra husvagnsresor.

Efter denna start skall Marie och hennes man ta med oss på gästabud med allt vad det innebär. Kameran skall med så bilder kanske kommer.

Hon har lovat lite kladd med maten på äkta gästabudsvis.

Äntligen börjar min stackars hjärna ta in att den snart skall få vila från alla utredningar och terapier. Har lyckats ro allt iland fram till idag på jobbet. Som ställföreträdande chef har jag haft tur. Inga svåra beslut att fatta och personalen är rena drömmen.

Tre dagar kvar innan jag äger mina dagar helt och hållet.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej kan inte ni komma till oss nån gång när ni kan och grilla med oss???=)

2011-07-22 @ 15:23:08
Postat av: Marie

Gulle Dig......jag hoppas verkligen vädergudarna är på vår sida, så vi kan inta middag på terrassen!

Gästabudet är så speciellt för Nyköping.......hoppas Ni kommer att gilla det..........Kramiz

2011-07-22 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0