loppisar

Timmernabben är vacker även vid regn. Första dagen strålade solen när vi väntade in syster och svåger. Sedan kom regnet och vi utnyttjade dagen med att åka till Kosta glasbbruk och den stora stora outlet som finns där. Jag var en metodisk och duktig shoppare. Jag gjorde riktigt bra köp, nya träningskor New Balance och lite annat för resten av kroppen. Min syster hon riktigt dammsuger affärerna med en fart som jag inte hade en chans att hänga på. Var har hon lärt sig detta tro? Kanske av mamma, hon var rätt duktig när hon var i sitt esse.
Idag faller regnet igen och Pia har önskat att vi åker runt på loppsiar, önskar Pia det så blir det så!
Min syster är så mysig. Min man har fallit för hennes personlighet rejält och det är inte många som lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0