om man tittar noga......

Nu är det dag 8 på min rejäla förkylning. Ont i halsen och feberkänningar. Har jag tagit hand om mig? Nej det har jag inte. Jag har gått till jobbet varje dag i tron om att jag är viktig. Är jag tillförordnad föreståndare under 4 veckor är det lite svårt att vara hemma och vara sjuk när det finns alvedon och nässpray.

Har jag tränat? Nej det har jag inte. Där går gränsen.

Fast jag gjorde mina försök på google att söka information som sa; du kan träna lite lätt. Fann jag någon sådan information? NEJ!!!!!

Tålamod, tålamod, tålamod det är vad jag övar på.

Vad gör jag istället? Eftersom Umeådotter och svärdotter varit här över en vecka har jag mest ätit mat och godis. Nästan godis varje kväll. Syns det på mig? Ja, om man tittar noga och jag inte spänner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0