tänk dig en svordom

Efter HIT passet blev jag sjuk. Riktigt dålig faktiskt.

Tänk dig en liten svordom nu!!!! En riktigt ful en kan du faktiskt använda.

Det är Idas Klara som har smittat mig, himla taskigt Klara!!

Ida och Klara har varit hos oss nu en vecka lite drygt. Det är konstigt hur fort man vänjer sig av med barn. Det är till och med lite fult att säga så. Man ska liksom sakna dessa barnår. Det gör inte jag. Inte ett dugg faktiskt.

Ljud, dom skapar ljud som jag inte tål. Tänk dig fönen, jag använder aldrig fönen. Det gör dom……och när TV när det är ett svenskt program. Jag hör ju inte vad de säger på Tv:n.

Annars är det lite mysigt också. Framför allt när de ställer upp på mina önskemål  vad gäller sällskapsspel.

Igår kväll efter ett par timmar i sängen hade vi en alldeles fantastisk grillafton. Precis när vi ätit oss mätta och börjar packa ihop kommer regnet.

Soffläge och lite godis som efterrätt. Ida säger att jag måste få i mig lite kalorier nu när jag är sjuk. Fabian vad Ida är bra. Jag älskar när hon säger sådana saker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0