kommer att sakna.............

Packat inför sista Stockholmsresan. Sista träffen för terminen. Salstenta och grupptenta på torsdag. Det är fullt i mitt huvud nu. Jag har laddat med att dammsuga. Riktigt bra tror jag. Har lovat Anna att köpa hem lakrits. Det finns en hel butik med bara lakrits. Inte för människor med högt blodtryck. Tur man har lågt, så lågt att folk säger att jag borde vara avsvimmad. Alltså mycket lakrits till min mun och mage!!

Jag tror det blir examensfest med allt lakrits jag köper hem. Eller så har min söta man lagat någon god middag. Jag hoppas på det så får det bli lakrits till efterrätt.

Kommer sakna lite roligt folk från kursen. Mina bänkkompisar Anna och Percy från Norrtälje, Katrin min tänkta löparkompis, favoritdoktorn från Polen (hon är helt underbar), teaterkillen från Gotland och några andra sköna människor.



Kommentarer
Postat av: Anita F&S

Lycka till nu Paula på torsdag!!! Kramar Anita

2011-06-07 @ 21:57:07
Postat av: Gun-Britt

Lycka till på tentan!Kram Gun-Britt

2011-06-08 @ 10:51:35
Postat av: Angelica

Lycka till! Tentan kommer att gå (gick?) alldeles utmärkt.

/Angelica

2011-06-08 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0