mina syskon

Rätt nöjd med att det är fredag. Haft en bra vecka gällande både arbete och träning.

Provade min nya GPS-klocka på crosspasset i onsdags. Kul men inte helt lätt att läsa av all data som blir tillgänglig i dataprogrammet.

Pratade med sonen som lovade sin mamma en stunds undervisning.

Ätit gott och är nyduschad. Nu väntar filmkväll och något nytt godis, typ ostkrokar med cheddarsmak. Kanske helt nytt för andra men jag har inte prövat dessa.

Filmen handlar om romartiden berättade min man, han vet att jag gillar historiska filmer.

Pratat med alla mina syskon på två dagar. Skönt att vi har varandra. Jag är glad över alla mina syskon. Alla är så olika men alla har sitt att bidra med som förgyller min tillvaro.

Älskar er, Peter, Pia och Pelle.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0