kanske ett förslag

Inviger just nu min alldeles egna lilla goding. En samsung med 10,5¨ skärm.

Den är nästan lika naggande go som jag.

Skulle kunna hitta några gemensamma nämnare för mig och min lilla goding;

Slimmade, nätta, smäckra, snabba, läckra, söta (sa min man nu), prisvärda, lätthanterliga och helst skulle jag vilja lägga till pålitliga. Fast det sistnämnda kan jag inte säga ännu, tiden prövar detta.

Jag skulle nog vilja döpa ”henne”.

Kanske ett förslag från dig inte är allt för mycket begärt, snälla.

Åh, vad skönt det var att röra tangenterna. Lite mer upphöjda än tidigare tangenter.

Nu, dags för löparbrallor på, crossfit i skogen väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0