min mamma modern!

Min mamma har ingen Facebook. Det är inget konstigt med det egentligen.

Fast mycket meddelanden skickas via Facebook idag. Min mamma är ändå ganska modern faktiskt. Hon sköter sina räkningar via internet (efter lite tjat), hon hjälper sina väninnor med vissa beställningar på nätet och hon följer min blogg.

Så just idag och just nu är denna text ägnad till dig mamma.

Det är morsdag och jag vet att sådana dagar inte är så viktiga för dig. Fast i mitt hjärta är det morsdag varje dag. Även om vi inte ses så ofta så tänker jag på dig och vill att du skall ha det bra. Det tror jag vi alla vill, jag och mina syskon. Vi visar det bara på lite olika sätt.

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig så mycket och det skulle vara hemskt tomt utan dig i mitt liv.

Just nu gläds jag åt att du och sötaste Wille kommer upp till oss vid midsommar. Jag bara längtar efter att få pyssla om dig och honom. Ni ska få god mat, sköna skratt och kanske en och annan lek, Gin Rummy tror jag det heter.  Nu är det din tur mamma.

Många pussar och kramar från den prickiga svanen.

Här möter min mamma sin Wille första gången. Även Willes syster och bror är med.
Den största glädjen var att tillsammans med mina syskon ge dig Wille, din bästa nakenfis!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser också fram mot midsommar, det skulle Wille också göra om han visste. Ska bli spännande att se om det går bra eller om han kommer att leva rullan.

Hur som helst så blir det lite avkoppling från vardagen./Mamma

2011-05-30 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0