saknar ändå

Hemma igen efter tre dagar i Stockholm.

Pluggning och lite vanlig kurs.

Ett tufft HIT pass på Sveavägen. Kul gäng som följdes åt i alla zoner. Träningsvärken kändes inte igår, dg ett, men smyger på lite idag. Utan träningsverk inte nöjd!

Rörigt hemma, listning i köket hänger i luften.

Svärsonen hade tydligen ryckt ut till makens räddning.

En riktig proffsgrej för att såga lister står i köket. Fast proffsgrejer kräver sin man! Sorry älskling, du är duktig på det direkta hantverket med dina ”bara” händer.

Nya altanmöbeln som inhandlas när jag var borta var en katastrof, ska lämnas tillbaka NU!

Onödigt strul, vill ju bara ha det lugnt och skönt.

Ida har åkt hem, jag pussade på henne det sista jag gjorde innan jag lämnade hemmet i onsdag. Men det hjälper inte så mycket, saknar ändå.

Fast att sakna någon är en skön känsla, det innebär att jag tycker mycket om den personen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0