ibland är det tur

Saknar mina barn.

Lever just nu lite väl upptagen av arbete, träning, mat och sömn.

Fast två bor så nära så rinner tiden bara iväg och mötena blir alltför korta, blir liksom inte mätt!

Ida, min stora tjej i Umeå, vill hålla dig hårt och samtala djupa allvarliga prat och skratta år vår humor, typ som vad ska vi skriva till vårt fadderbarn? Kommer du ihåg?

Vi skäll för vi var så barnsliga, och då vart det ännu roligare såklart!

Tänk va kul vi kan ha

Vilken gudagåva mina barn är.

Skulle det råda rättvisa här i livet skulle jag haft det värre. Ibland är det tur att ingen rättvisa finns för det är helt klart många av oss som skulle ha det annorlunda.

Kan bara ödmjukt tacka för att ni finns och för att ni är så kloka, fina, mjuka, ärliga, härliga, skrattiga, hetsiga, jagande, hungrande efter livet och de goda som livet har att erbjuda.

.

Två av mina älskade Ida och Stina, två små kusiner från Västerås Andres och Rebecka finns också med.

Stiliga sonen Tony med två snälla farbröder, Jöregen och pappa Sören.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0