4 damer på mässa

Hälsa och matmässan i Älvsjö var smockad med männsikor. Fyra glada kvinnor (får inte skriva tant för damen på bilden) från Dalarna gjorde entré strax efter klockan 10 på lördagen.
För att göra dagen lite möjlig delade vu upp oss två och två. Mitt jobb var innne på "Mitt kök" att följa min bästa krullis Arlette. Fast det var inte så svårt. Missade varenda monter då jag fokuserade på denna kalufs. Fast vi stannade på de rätta ställena så vi kunde handla lite. Vi är lite lika så vi gillar sådant man kan stoppa i munnen. Olivoljor, permasanostar, marinerade kronärtskockor och mycket annat gott åkte ner i påsarna.
Lunch och kaffe blir vilan på dagen när mycket är att vandra och insupa atmosfären. Till och med insterbanden var goda vilket jag aldrig gillat tidigare. Föll för det mesta som bjöds faktiskt.
Vi var alla fyra betydligt äldre i bilen mot Stockholm än när vi åkte hem. Varför kanske du undrar?
Jo efter en "Body composition analyzer" blev hela dagen annorlunda och hela resan värt varenda krona.
Min metaboliska ålder är 37 år, mmmm.
Min muskelmassa ligger på 46,6 kg, mmmmmmm. Ja vad säger man? Jo, ännu mera nörd blir nog resultat.
Här är dagens sällskap efter en dag på Älvsjömässan Malin, Arlette och Anki. Tack alla för en mysig resa och dag och tack Anki för kaffet och den goda mackan du packat med.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej Paola!, ledsen att det inte blev nåot på lördag....,men lördagen efter kanske du kan???!!!..

Snygga brudar föresten....<3:)

2011-11-14 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0