kryddpeppar och lagerblad

Idag har jag lyckats anmäla mig första dagen på Nike Blast Women. Bra pass som jag blev nöjd med. Cyberrymden är ganska bra ändå.

Min träningstant-kollega har anmält sig också, så nu undrar vi vart vi ska bo?

Sist bodde vi hos hennes dotter som just lämnat storstaden för Östersund.

Vi löser det nog ganska bra om vi får klura lite på det.

Två pass gjorda idag, station styrka med Jennifer och Step med Carola.

Lite trött var jag nog i mina ben på slutet, brädan känns ganska hög då.

Imorgon bär det av till Åkerblads i Tällberg för två personaldagar. Lite nyfiken på maten är jag allt. Min kollega säger att den är lite överreklamerad. Vi får väl se vad jag tycker.

Min höjdare för dagen var nog allt min hemgjorda kalops med rödbetor efter passen. Nästan som den lyxigaste maten jag kan tänka mig. Kryddpeppar och lagerblad säger jag bara, det är det som gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0