västerås jag kommer.................

Efter två härliga träningspass så förbereder jag packning inför Västeråsresa imorgon.

Först ett styrkestationspass med Jennifer och sedan ett steppass med Carola. Riktig skön genomkörare för hela kroppen. Märker att konditionen är klart förbättrad. Beror nog på min favvoträning HIT;en.

Anita och jag arbetade sida vid sida, attan va vi är bra!

Jag lyckade även hänga med hyfsat på stepen trots låg närvaro denna termin.

Jag visste under hela träningen att hemlagade köttbullar väntade. Han är så underbar!

Han gör köttbullar bäst (naturligtvis ska han läsa detta).

Syster, mamma och jag skall nu tillbringa tid från imorgon fram till söndag. Jag längtar efter min älskade syster som är min bästa vän.

Jag längtar efter min mamma som är min tappraste kämpe. Vi kommer för att lätta dina bördor och lindra din smärta.

Och mamma vi ska skratta och glädjas och visa vår fantastiska humor.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är så varmt välkomna båda två !!!

2011-11-03 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0