älskar

Glad och nöjd.

Ibland flyter allt på utan gnissel och motstånd.

Min svägerska i Västerås ligger på BB tidigare än beräknat.

Det som kommer till världen skall jag få träffa om inte vid allhelgonahelgen så i alla fall till jul.

Livet är fyllt av familj, vänner och träning.

Snart skall jag ner och ta hand om min mamma tillsammans med min syster.

Jag älskar dessa stunder, med mamma och min syster.

Att vara TANT aktiverar de existentiella tankarna.

Synd att det ska ta sin tid att förstå vad som är viktigt.

Visserligen gjorde sjukdom mig närmare frågan ”vad som är viktigt”.

Så jag ångrar inte min tid som sjuk med all oro kring om behandlingen skulle ge effekt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0