bra där Paola

Står över HIT träningen idag.

Tänk att det ska vara så svårt att vila fast näsan säger; förkyld!

Passet började 14.30 och klockan var nog 13.00 innan jag bestämde mig för att vila.

Varför tror jag att alla behöver vila mer än jag?

Därför jag tror att .............................vet inte faktiskt. Lite stöddigt!

Tona ner dig tanten och inordna dig under samtliga mänsklig träningsregler så blir nog det här bra.

Okej, idag har jag gjort så, bra där Paola!!

Jag har trots snorig näsa haft en bra dag.

Putsat alla fönster med mirakel duk, åh så skönt att slippa alla skrapor och sprutflaskor.

Jag har haft små rus av lycka när jag poppat till radions skval pysslat runt.

Gårdagen var fylld av svampplockning med Jörgen. Världens bästa Jörgen.

Bilderna från fyndet ligger än så länge kvar i makens mobil. Kommer snart.

Jag har aldrig varit med om maken till så mycket svamp. Fast det är inte så svårt när man heter Paola.

Varför då? För jag har aldrig förr om åren hittat någon svamp alls.


Kommentarer
Postat av: Maria

Även HIT-fröken är förkyld/sjuk idag och tvingas vila :(

Men, man ska inte träna när man är sjuk, så helt rätt gjort :)

2011-10-09 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0