bra medicin

Hösttröttheten har nog drabbad mig.

Det är lite skönt att dessa mörka kvällar kura skymning under filten.

Bra medicin skulle nog vara ett par dagars spa i Estland.

Där har jag varit ett par tillfällen nu och kan varmt rekommendera.

Helpension, några behandlingar per dag gör inte ont. Inte ens irriterar lite.

Kålrötter och alla tänkbara nyttiga grönsaker på buffén såsom rättika och dylikt känns som lyx.

Jag undrar hur jag skall kunna ta mig till något som ens är i närheten?

Just ja, jag skall ju åka på hälsomässa den 12 november med min hälsokollega.

Det blir något åt spahållet i alla fall teoretiskt.

Åh så skönt med lite sköna tanter och fokus på ”må bra grejer”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0