dagens agenda

Söndag förmiddag och en skön promenad med lurar i öronen avklarad.

Purjolök och potatis inhandlats till söndagens torskgratäng.

På dagens agenda;

·         HIT pass med förhoppningsvis en frisk fröken Maria.

·         Packa inför tre dagar i Göteborg.

·         Njuta av höst-städningen som är avklarad.

·         Sedan har en punkt som heter övrig, här kan det få bli vad som helst.

Jag tror jag packar med mig min lilla ”samsung” till Göteborg, den är ju trots allt så liten och nätt. Kvällarna är visserligen planerade med både mingel och dans. Får se om jag hinner med den uppkopplade världen?

Nordisk konferens om Dubbeldiagnos, Samsjuklighet och Komplexa Vårdbehov. Alla nordiska länder är inbjudna. Har valt ut några specifika föreläsningar som intresserar mig; anknytning och trauma, mentaliseringsterapi för patienter med borderline personlighetsstörning och substansberoende, övriga program är också spännande men går inte parallellt så det kan vi alla gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0