inte ens dyra önskade jag

Födelsedag igår.

Hade endast ett par ”joggingbyxor/mysbyxor” på önskelistan.

Inte ens dyra önskade jag.

Fick av mannen (och dottern, fattig) hel mysoverall.

Först blev jag glad, men tyckte nog att de tagit i lite för mycket.

Jag behövde ingen munkjacka.

Byxorna satt som korvskinn.

Byta imorgon på direkten.

Sonen var också hemma på Tacoskalas och hade gåva med sig.

Genom att lyssna på maken hade han investerat en nackmassage-maskin.

Den borde gått hem hos mig för jag älskar massage.

Men två hårda kulor som roterar endast i huvudfästet var ingen hit.

Byta imorgon på direkten.

Så idag har jag bytt mina presenter.

Gröna goa mysisar och två träningslinnen och nya hörlurar till mobilen (sådana riktiga som sitter utanpå).

Så summa summarum så är jag rätt nöjd.

Efter bytesturen blev lite häng på oktoberfestivalen nere på friskis och svettis.

Ett tufft intervall flex pass och ett cirkelfyspass.

Mellan passen var det lite vila, frukt och häng med sköna människor.

Jennifer smyg bjöd på kaffe, fy fabian va fint gjort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0