snuva är inte direkt fusk

Dagens HIT pass gav 25 minuter i pulszon 4, vilket innebär 80-90% av maxpulsen.
Detta är rekord, fast någonting i kroppen (liten snuva) gjorde nog sitt till.
Finaldelen där vi springer 4 minuter IDIOTEN gjorde mig spyfärdig. Två tuffa duktiga tjejer motiverade mig att anstränga mig till mitt yttersta, bästa HIT tjejer!
Det finns en annan person som också sporrar mig till resultat jag inte trodde jag kunde genomföra och det är min Ida. Hon fick mig att lyfta skivstång som gjorde ont att bara hålla i.
Jag gillar rekord. Snuva är inte direkt fusk. Puls är puls!

Kommentarer
Postat av: ida.

jag älskar dig min starka mamma! :)

2011-10-16 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0