träning i skogen

Jag är en nyfrälst svampplockare. Har först i mogen ålder mött lyckan att finna svamp.
Det är en upplevelse som jag jämför med drogberoende, man kan liksom inte sluta.
Att efter en lyckad vända i Jörgens skog, dvs Ryggen utanför Falun är vår medhavda matsäck godare än det mesta. Ost och medvurstmackor med kaffe=lycka!!!
Tillsammans med två helt galna och underbara farbröder Jörgen och min man var dagens underhållningvärde högt. Jag förstår att min lilla Stina trodde Jörgen var full när hon var liten. Det är precis så han är, helt galet underbar.
Du trodde väl inte jag hittade på angående svamplyckan. Här är beviset på lördagens skörd.
Du ser helt rätt, maken sprang på ett gäng gula fina goda som gick åt samma kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0