träning träning träning

Core med Linda igår kväll.
Klarade riktigt bra av balansövningen på ett ben.
Det brinner i benet och foten som står i golvet.
Fabian,  jag tror att Linda har tränat hela sommaren med denna övning.
Hade tänkt mig ett pass "skivstång intervall" efter coerpasset. Men nej, kände under passet att kroppen inte var helt återställd.
Alltså, ge upp efter ett pass. Bra igen Paola, du blir bara bättre och bättre.
Saknar HIT-träningen och gruppen som brukar vara där. Mötte två "tanter" igår som saknat mig.
Jag gillar att vara saknad. Jag gillar att vara glad motionär.
Testade ett kul pass på IKSU i Umeå, Total Training. Det påminde om vårt HIT pass.
Fyra zoner under 6 minuter. Underbara Burpees!!! och en massa roliga övningar med kettlebells, bollar, löpning med situp och armhävning. Ja det var riktigt roligt. Jag och gubben var med alla unga vältränade människor. Dom funderade nog en liten stund "vad de där gamlingarna skulle här att göra"?
Vi klarade oss bra, tror nog de blev lite imponerade av de äldre människorna som var där på besök.
Tack HITEN för det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0