wordpeudfrälst

Jag bara arbetar, sover och tränar just nu.
Jo visst, lite socialt mingel i Umeå blev det ju.
Men visst slösas mycket tid bort på arbete när det finns så mycket annant roligt?
Jag är inne i en period då jag längtar efter att lägga min tid på mina nära och kära.
Tid, Bodil!
Ja just, författarBodil som skrev om tiden.
Jag vill ha mer tid nu!
Lite småmys med nya spelet (för mig nytt) Wordpeud på min androida mobil.
Mina två aktuella motspelare är Klara och Sören, svärdotter och make.
Båda två är små tekniska underverk medan jag är en helt vanlig dödlig brukarperson.
Jag menar, jag nyttjar det gärna bara någon talar om hur jag gör!
Wordpeud är som alfapet ungefär. För dig som har spelat alfapet så vet du lite vad det handlar om. Själv har jag aldrig spelat det men gillar ordspel som attans.
Så raka vägen till sängen och lägg ett ord och sänd.
Sedan ett par rader i boken "Oprah" en biografi av Kitty Kelley.
Säger bara en sak om den biografin, Oprah var inte glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0