göra advent

Vilken helg denna första advent.
Middagsmys med kompisar där jag bjöd på en trerätters.
Rehabilitering av hopparknät på gymet idag.
Pistolen med TRX-band är en övning som både stärker knät och är en äkta "crossfit" övning.
Även gångintervaller efter uppvärmning på cykel allt till min sjukgymnasts nöjdhet. 
Men det är svårt att gå fort utan att springa.
Hela jag vill bara börja springa, fast nu lyder jag för att kanske kunna springa till våren.
 
Idag son och flickvän varit här på adventsmörgås och dotter Stina och jag bakat till jul och för andra dagar. 
Lussebullar och grahamsbröd med pepparkakskrydda. 
Känner mig på gränsen till manisk.
Kommer att somna sött.
Detta var bara första advent.
Hualigen..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0