Globen tar emot tanterna från landet

Så här vill jag alltid bli mottagen. Så kära make eller goda vänner börja nu programmera er tekniska utrustning och vänta på mig.
Äntligen har hon börjat vänja sig vid "tanttiteln". Tillsammans gör vi allt så ordenligt och präktigt, nästan så att vi inte alls är tråkiga. Nej det slår nästan över till att bli "hippt".
Detta är bara en liten del av vår medhavda packning. Hela kylen är urplockad och in med vår mat. Fast efter första dagen är man rätt nöjd. Det fanns inte bättre att handla för att stoppa i magen än det vi fick njuta av.
Det är så mörkt i stora salen att foton blir lite sisådär, som du ser.
Efter denna bild stack vi upp till den riktiga NIKE BLAST fotografen och blev plåtade i fina NIKE t-shirtar.
Medan Arlette tog emot första svetten klockan 9.00 på ett spinningpass var jag och lyssnade på en rätt skön kille.
Oscar Jöback, som pratade om den "dolda drivkraften". Jag hade inte så höga förväntningar så jag blev faktiskt positivt överraskad.
Precis som jag är Oscar utbildad kognitiv terapeut och använder sina kunskaper i träning och coachning.
Han lyckade vara rätt personlig utan att det blev "för mycket" som det lätt kan bli i dessa sammanhäng.
Så tack för denna dag vi återkommer med mer rapport från Globen när vi kommit hem.
Lite show och Global Yoga fick avsluta min första dag.
Jag finns där i blå byxor och yogar allt vad jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anita

Oj vad allt låter roligt o spännande, hoppas att du vill dela med dig av helgen på fredag!! Kram, kram

2012-02-05 @ 19:29:22
Postat av: Anita

Oj vad allt låter roligt o spännande, hoppas att du vill dela med dig av helgen på fredag!! Kram, kram

2012-02-05 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0