gräsänka, inte vanligt

Jag är gräsänka sedan torsdag.
Det tillhör inte vanligheten att jag är helt ensam hemma.
Torsdag startade med tidig hemgång då mammaografi stod på schemat.
Det är inte helt lätt med små bröst att få in dem mellan "plattorna som trycker ihop dem".
Fast med lite smidighet var det snabbt gjort.
Nu hoppas vi på ett besked om att allt ät okej.
Flera timmar tillgodo torsdag em.
Plockade lite hemma, handla, så klart träning.
Fredag kväll och min träningkompis Anita kom med en vacker ros.
Jag älskar just gula rosor.
Det får jag av min man om han väljer rosor.
Vi samtalade från det att hon klev innaför dörren 17.30 fram till 23.00.
Hon är en modig och ärlig kvinna.
Idag lördag har jag avverkat ett nytt ländskidrekord, 12,2 km.
Tror också att tiden var den bästa. Den vill jag dock inte delge för den är säkerligen inte särskilt bra.
Fast jag hade en omkörning idag. Det är inte varje gång det har hänt.
Till middag kom min Stina och åt med mig. En superb omelett med skinka, scharlottenlök, selleri, tomat och fårost och massor av timjan.
Jag fick väl godkänt av dottern.
Jag är så stolt över henne som just för stunden håller på att kliva in i nördlivet för "kost och träning".
Hon har varit snusfri i 3 veckor.
Heja dig Stina!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Tusen tack Paula för en fantastiskt god middag och en underbart givande kväll!!!

2012-02-11 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0